søndag 26. februar 2012

Klara og Hjalmar

Klara dukke måtte jo få seg ein venn. Og her er han: Hjalmar er ein litt beskjeden type, kan minne litt om Ludvig frå Flåklypa. Traust, beskjeden og stille av seg. Og litt over gjennomsnittet bekymra.


Akkurat no bekymrar han seg for at han ikkje har fått bukser. Han er rimelig flau over å gå rundt i genser og strømpebukse. 


Beklager Hjalmar, menn går jo ikkje i strømpebukser. STILLONGS er det sjølvsagt han har på seg. 


Han er strikka i Rubin og Safir frå Gjestal. Kroppen på pinne 3, og hovudet på pinne 2,5. Genseren er strikka i Jade, også frå Gjestal, 70% ull/30% alpakka. Det røyter ganske mykje, men er mjukt og godt :)


Hjalmar er ganske betatt av Klara :)


Og det ser ut til å vere gjensidig. 


Hjalmar har sjarmert Klara i senk, og allerede fått ho på fanget, sjølv om han går rundt i strømpebukser.... :-D

Eg har lovd han bukser også, han må berre vente litt, for eg strikkar på noko bittelite og nydelig. Sidan det er ein overraskelse til den som skal få det, så legg eg ikkje ut bilde før eg har fått gitt det vekk :-)

3 kommentarer:

  1. Så heldig klara er som har fått en så flott kar som Hjalmar til kjæreste

    SvarSlett
  2. Han var jo både usedvanlig kjekk og usedvanlig veldkledd.... :) Er usikker på om Klare for ha han der helt for seg selv... ;)

    SvarSlett
  3. Så koselig når de unge finner hverandre. En stram kar han derre Hjalmar og jeg skjønner godt at det er litt flaut å bli tatt bilde av i bare stilongsen.
    Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett