mandag 20. februar 2012

Arne&Carlos

Eg har styrt unna både luer og julekuler, men når dokkeboka kom klarte eg ikkje å stå imot lenger.....

Har strikka ei dukke allerede, til Minagull. Den skulle ligne på ho, og ha laaaangt mørkt hår med lilla striper.


Ho har svart strømpebukse og kvit t-skjorte, så ho ikkje er heilt naken. 



Ho har foreløpig fått rosa jakke, lilla strutteskjørt med fluffy kant, og lilla vottar og panneband. 


Mina er veldig glad i sin nye bestevenn <3


Og ho får sove sammen med Mina kvar natt :)

Og eg? Eg er i gang med dokke nr 2. Denne gongen er det til Ruben, så det blir ein gut, og eg har komt heilt til halsen allerede. Starta på den på lørdag B-)

Han har grønn strømpebukse og blåmelert t-skjorte. Og skal ha brune auger og brunt krøllete hår. Så eg må strikke ein lapp med brunt og vaske og tørke den så han kan få krøller slik som Rubengullet mitt. :)

2 kommentarer:

  1. Så fin dukke, enkelt å få dilla på disse dukkene tror jeg

    SvarSlett