søndag 3. juli 2011

Tunika til ei lita snuppe

Eg likar godt mønsteret Oriental Lily,(Ravelry-link) og har strikka ein del av denne. Har etterkvart gjort litt endringar i oppskrifta slik at resultatet blir meir slik eg vil ha det :)

Denne er strikka i Milk&Honey, deilig mjukt garn av bomull/melkefiber-blanding.


Eg likar spesielt godt halsringninga på denne modellen, syns den er veldig fin. 



Og det luktar faktisk litt av sur melk første gangen det blir vaska, så eg har vaska den to gonger for å få vekk lukta. Syns ikkje det er noko problem, for garnet er utruleg mjukt og godt :)


Denne er str 9 mnd, og ligg for salg i Epla-butikken min. 

5 kommentarer:

  1. Så nydelig denne var. Fine farger og kjempefint snitt.

    SvarSlett
  2. Åååå for ein kjempefin tunika !

    Mykje anna fint i bloggen din her også !
    Takk for inspirasjonen.

    SvarSlett
  3. Det var en kjempesøt liten tunika! Melkegarn hørtes interessant ut, hvor får man tak i sånt mon tro? :)

    SvarSlett
  4. Det er Viking garn som har Milk&Honey-garn :)

    SvarSlett