onsdag 29. desember 2010

Eg har fått rokk!!!!

Snille pappaen min kom med bestemor sin rokk til meg. Den sto berre og samla støv på loftet deira, så då tenkte han at den ville få det bedre hos meg. <3







Ilag  med rokken låg det fleire posar med dette. Og som den nybyrjaren eg er, så veit eg egentlig ikkje kva det er...... Det er jamnt spunne, men ikkje tvinna, så det ryk når eg tar i det. Er det nokon som kan fortelle meg kva dette er? (og korleis eg skal få vekk lukta av det? Det har nok sikkert lagt i posane i over 30 år......)

6 kommentarer:

  1. Den kan du vel spinne garn av?

    SvarSlett
  2. Aller først ville jeg gitt det ei runde i frysen for å ta knekken på eventuelle møll, siden det har ligget så lenge.
    Dette er forgarn, det er ikke spunnet, bare kardet. Det er en liten sno på det, men ikke mye, det er veldig fint å spinne.
    Rokken ser forresten veldig fin ut, men det er sikkert lurt å få noen som kan spinne til å se på den, kanskje det må en del justeringer til før den blir god. Ikke alle gamle rokker er gode å spinne på. Lykke til.

    SvarSlett
  3. Har ingen gode råd, vil bare si at den rokken var veldig fin!! Håper du får masse glede av den, artig at gamle ting tas i bruk synes jeg.

    SvarSlett
  4. Ja, det er veldig stas at eg fekk den. Eg har med alderen blitt meir opptatt av å ta vare på gamle ting og handarbeidsformer. Så no skal eg lære meg å spinne. :) Og så har eg lyst til å lære å veve bånd, til bunad f.eks :)

    SvarSlett
  5. Så heldig du er som har fått deg rokk. Drømmer om det selv engang :O)

    Wims

    SvarSlett
  6. Utrolig koselig med rokk! Blir spennende å se hva du får til med denne. Godt nyttår til deg og dine!

    SvarSlett